EKER (L)

hejhej :)

Lörda, söndag och måndag har spenderats med linus m.m ;)
Lördag: vicky, farmor och Linus kom och vi fick julklappar och dom fick deras :)

Söndag: jag, mamma, pappa, vicky, farmor och linus kolla på linnéa som hade
             örebrocupen :) sen gick jag, linus och farmor på bio :)
             efter det kolla jag och linus på resten av deras matcher sen hem till farmor
             och sova där :)

Måndag: vakna av att jag hörde i örat: bearnessås ;s haha
             sen kolla på lite film och så (hjelp) haha fett bra juh :)
             sen gick vi ut lite ;) och efter det åkte vi och köppte
             benskydd till linus och nya innomhusskor till mej :D

Imorn blire örebrocupen :) fast först tandläkarn haha ja vi får väll se hur jag ser ut efter det ;ss


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0