frida(L)ebba

Hejhej :)

helgen har vart bäääst ! (a)

Lördag : spela match, sen åka och kolla på kif-sturehov med fridanyström :*
             sen kom tim och ille en liten stund ;D 
             aja sen hem t frida och mysa lite och äta sen ducha :)
             sen spela vi kort med lucas :)
             och efter det kolla vi på hajen :) hihi
             och sen kolla jag&frida på mamma mia sen la vi oss.
             haha vi smsa en hel del vi bytte ju mobiler ;DD

Söndag : först vakna och göra oss i ordning vi åt ingen frukost haha :P
              sen åka t messan för frida&lucas skulle ta sprutan :)
              jag fick hålla frida i handen hihi :*
              aja sen t marieberg :D
              efter det vare och träffa tim och jacki vid min skola :)
              sen byta om och efter det träning :D
              sen t frida och hämta grejer och sen hem och ducha och så ;DD

bäästa helgen bara för frida äe bääst så slänger jag in en bild på oss (a)
pusshej :)



              
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0