jag kan inte rita kaniner ;oo


sheenare

Idag i skolan var facktist ganska kul :)
först EA det var väl kul öva lite lucia tåg och hade klassråd ;)
sen vare 10 rast :D
sen efter det så hade vi no  -.- set var inte lika kul ;P
sen lunch :)
lunchrast cetch som vanligt med Erica, Kicki&Daniel :)
sen vare song haha det var kul jag vanessa axel och  daniel
var ju bara bääst ;P
aja sen hade vi franska vi skulle prata lite med varran om våra personer
jag prata med : Carolina, Erik.B, Ludwig&Erik. E haha men aja gick ganska bra
iaf ;)
sen s-block Anders läste ;d
sammtidigt toga jag&kicki axels mobil HAHA ;)
118100 ;P
sen klottra vi på hans matte bok och i hans svenska bok,
jag skulle rita daniels kanin men det gick inge bra då kom han och
strök över den och ritade en över hela sidan ;oo
HAHA skönaste klassen (a)
pusshej :*



Kommentarer
Postat av: kristin johansson

haha den dagen var kul!!!!:P

2010-01-01 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0