min klass äe beroende :O

Hejhej ;)

idag vare skola ;)
asso omg alla i min klass har blivit
beroende av ketch (stavning) alla spelar
det varenda rast, asso det ligger kortlekar
överalt :O
Haha på engelskan hade vi vikarie haha
jag och kicki fick gå till bibloteket och söka fakta om
Ronaldo fast vi redan kunde (a) vi gör någon sport grej
haha hon bah : men vad mycket regler du har hittat om fotboll
haha hittat ? jag kunde dom :O
sen vare hem och äta lite.
sen vare att kolla på vår DM match
hihi fett kuul jag och Sandra fett nervösa
vi låg under med 4-1 i andra men vi vann med
5-4 f***n vad gött ! (a)
aja nu äe jag hemma och softar lite.
Pusshej <3



Bara för jag ÄLSKAR Ronaldo (a)
(FETT fel tröja :O ) hihi :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0