As time goes by..

Skolan idag rätt okej, först franska hihi, sen matte :)
Sen tiorast och jag har kort minne så jag kommer inte ihåg vad jag gjorde :P
Men efter rasten så var det sång (kör) :)
Sen hade vi musik och då sjung vi we are the world med bandet, det var kul :)
Och efter det var det lunch och vi spelade kort, faktist ganska länge sen ;)
Efetr rasten var det engelska och vi skulle läsa men det gick inte så bra för typ Samuel m.m
kom och störde oss och sen hade Oscar och Adam sönder dörren HAHA ;)
Sen s-block och jag och Jonatan försökte jobba men vi hittade inte något så ja...

Nu är jag hos mormor&morfar och Linnéa är störig som vanligt!

jag längtar dit!
Jag ska vara exakt där, bilden är tagen förra gången mormor&morfar var där :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0