*saturday morning

Lördag :)

jag vaknade tidig..ingen aning varför menmen..
jag var inte trött så jag gick upp :P
jag har spelat gitarr lite tyst men när jag satte på den så var det typ
högsta volymen och det visste inte jag så...haha ;D
och jag råkade välta ner nån nagelacksburk som stog där, på golvet
så det blev jätte kladdigt och gick inte bort så jag får försöka mer sen när dom anndra har vaknat ;$
Sen tappade jag min hårborste när jag skulle ta en hårsnodd och det hördes väldigt högt.

Hört att jag är duktig ;)

Jag hade lust :)




Kommentarer
Postat av: kajsa hedlund

hej ebba :)

jag länkar din blogg på min blogg,

kanske du kan länka min på din? :D

du har fin blogg.

kram

2010-02-06 @ 22:05:37
URL: http://kajsajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0