18.47

Jag föddes inte för eran skull,
och tänker därefter inte leva efter era regler.
Tycker ni inte om mig
så är det erat problem och inte mitt.
Snackar ni skit bakom min rygg, 
så kan ni inte förvänta er att jag ska vara ärlig mot er.
Jag bryr mig inte om att ni inte gillar mitt utseende, 
jag gör mig inte fin för eran skull. 
Ni kan kalla mig vad ni vill
men tro mig jag vet redan vem jag är. 
Gå runt och skrik era falska ord,
ni bevisar bara hur låga och patetiska ni är.
Gå runt och hitta på falska rykten,
 men både du och jag vet vem det är som ljuger och en dag
kommer alla få veta sanningen.
Jag behöver inte ha 300 vänner för att kallas populär,
jag har mina närmaste och jag har dom jag behöver. 
Jag har heller inte bett er att läsa detta,
men jag skriver bara sanningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0