inte sjuk :D

shenare (h'

dagarna har rullat på...snart är det väll påsk :D
aja idag har det vart skola.
Det började med idrott, ganska roligt. Sen hade vi engelska..mindre roligt.
Men efter engelskan så hade vi 10 rast..efter rasten så hade vi bild och vi
såg på någon film och jag hängde inte med för 5öre för jag har vart sjuk..
Efter bilden var det lunch, vi åt och sen gick jag erica och kristin till hydro
och träffa några :) Sen NO HAHA vi ska göra ett hus :P
men det roliga var:

Rojin: en timma och 20 minuter kvar på  NO:n..
A-M: neeej, och med han också :(  (andreas)
Kristin: aa värsta tortyr..
A-M: jag tror han hörde :s
Andreas: ja, jag hörde och jag ska prata med
era mattelärare om vad ni håller på med
haha, mattelärare? men aja.
Sen efter NO:n hade vi matte och jag och  kristin satt och flumma så
vi gjorde inte ett enda tal :$, kicki öppnade inte ens boken :P


bara för han är snygg :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0