MANBOY

skolan idag rullade på bra :)

först Historia och jag, kristin och erica fick sitta i ett grupprum och jobba
och det gick ganska bra, vi lyssnade lite på musik också. Sen hade vi 10rast
och då bytte vi om till idrotten innan spelade vi lite fotboll tills magnus kom.
idrotten gick sådär haha jag skadade mig fett mycket. Sen var det lunch och
då gick jag och kicki runt lite sen träffade vi marcus och david, HAHA bästa
bortförklaringen till att vi kom lite ''sent''. Men aja sen kollade vi på någon
gammal film där dom bara typ gick och gjorde roliga saker till musik och det
var svartvitt men lite rolig var den hihi. Sen franska, jag och carro satt och
pratade med jocke hela lektionen haha gissa om han vart störd?

Nu lyssnar jag på manboy för den är bra.
Bara för han är sååå snygg :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0